[MataroSensefils] TorreMaresme KO

Enric enric a musaik.net
dij feb 16 13:52:05 CET 2012

Al 16/02/12 12:11, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> No he fet res. També he estat malalt. De fet sant Simó està caigut fa
> una setmana i entre el mal temps, el curro i la grip segueix igual.
Salut Jordi,

doncs sort que Sant Simó està caigut, perquè jo em connecto a Sant Simó
i cada dia se m'està guardant una copia de seguretat de les webs que hi
ha a la sopa de pedres a un servidor de la geganta i va de puta mare ...

Respecte a la geganta ... no en ser res.
Ivan: recuperat! Que la teva salut va lligada a la salut de la xarxa!! ;-)

--
Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?