[MataroSensefils] Carta al director a El Periódico parlant de Guifi i Mataró sense fils

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dim feb 7 19:38:58 CET 2012

Molt bona resposta !!!

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró