[MataroSensefils] Carta al director a El Periódico parlant de Guifi i Mataró sense fils

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
diu feb 5 22:50:51 CET 2012

ets un crack!!
estas desaprofitat neng...

Jordi Clopes for president  ja!

El 5 de febrero de 2012 19:04, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>escribió:

> Hola!
>
> Un company que està connectat a la xarxa de Mataró em va comentar que va
> llegir aquesta carta al director a La Vanguardia i al Periódico la setmana
> passada:
>

> http://www.elperiodico.com/es/cartas/lectores/movil-inutil-junto-cumbre-del-movil/45418.shtml
>
> A més, em va animar a respondre a aquesta carta explicant l'experiència a
> les Cinc Sènies i al veïnat de Mata de Mataró.
> Així ho vaig fer i avui ho han publicat a la versió impresa del Periódico
> i també a la seva web:

> [...]

S.E.T.U.P. Informàtica S.L
http://www.setup.cat
http://botiga.setup.cat
tel: 93.881.42.48 sat:902.91.81.19

<http://www.facebook.com/SETUPVIC> <http://twitter.com/setup>
Aquesta comunicació s'adreça exclusivament al seu destinatari i podria
contenir informació sotmesa a secret professional de caràcter confidencial
o la divulgació de la qual sigui prohibida per la legislació vigent.Si el
receptor d'aquest correu electrònic és el destinatari o persona responsable
per lliurar el missatge al destinatari, se l'informa que qualsevol
divulgació, distribució o còpia d'aquesta comunicació resta estrictament
prohibida. Si Vd. ha rebut per error aquesta comunicació us  preguem que
ens ho comuniqueu immediatament. Als efectes del que disposa la Llei
Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem
que les dades de caràcter personal que puguin constar en aquest document,
seran incorporades a un fitxer responsabilitat de *Setup informàtica, SL*,
la finalitat del qual serà dur a terme les gestions derivades de la relació
comercial establerta. Les dades seran tractades de manera confidencial i
respectant les normes estipulades a l’anomenada LOPD. Podreu exercir els
drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les
dades dirigint-vos per escrit a: *Setup informàtica, SL c/ Dr. Salarich, 8 *
de* Vic-08500 (Barcelona). *Gràcies