[MataroSensefils] Xerrada a la Taberna Atzucac

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim feb 7 08:22:07 CET 2012

Bon dia,

com a part organitzadora de les xerrades a l'Atzucac, us volia comentar (i
concretar) que, en principi, les estem programant pels dijous a les 20h.

A veure si a algú li pot anar bé... seria genial! :)
Apa, moltíssimes gràcies i salut!

Mercè.
El 6 de febrer de 2012 21:47, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: