[MataroSensefils] Xerrada a la Taberna Atzucac

dll feb 6 21:47:23 CET 2012

Hola Enric!

El 13 de març en farem un altre al IES Biada. Jo puc disposar dels dimarts
per fer fer aquestes coses o pel cap de setmana.

A tope!

Jordi

El 6 de febrer de 2012 21:10, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes