[MataroSensefils] descarreges de la sopa

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dll des 17 21:02:28 CET 2012

Jo ja estic investigant quines són les pelis que tinc i no estan a la sopa
i pujant-les!!

Fes un apadrinament de HDD i a veure quants ens hi apuntem!

Salut!!

XEVI

El 19 de desembre de 2012 16:08, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: