[MataroSensefils] descarreges de la sopa

Enric enric a musaik.net
dic des 19 16:08:33 CET 2012

Al 16/12/12 23:39, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:

> Quant espai de disc tens lliure a la sopa Enric? Et calen disc durs?
> Obrim un apadrinament?

Els Reis portaran un disc dur de 2TB, però tenia la intenció de fer-ne
copia de seguretat de les pelis que en aquest moment no tinc. El disc
dur té 2 anys i crec que encara li queda una mica de vida ... però ja se
sap. El que primer peta és el disc dur. També haig de dir que el
servidor de correu que estem muntant i està funcionant dins de
guifi.net, anomenat burriac:
http://burriac.matarosensefils.net se li va petar el disc dur d'1TB que
havia posat l'Ivan i jo hi he posat el que tenia a la sopa on guardava
les còpies.

Ara mateix, en tinc un de 2TB que té 379Gb Lliures.

I evidentment, si en algú li cau algun servidor de 2a mà a les mans
perquè a l'empresa se'l canvien ... també serà molt benvingut.
Ara mateix és un Core Duo a
Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Amb 3GB de RAM.
De fet no és un servidor, és una màquina que un colega es va canviar i
el vaig posar com a Sopa.

I crec que els disc durs s'han de comprar perquè són coses que fallen i
fan anar molt malament si fallen. Però els servidors poden ser
reciclats. Un bon servidor de 4 anys és una màquina molt potent pel que
està fent la sopa.

Per tant, qualsevol cosa millor, serà benvinguda.