[MataroSensefils] ajuda configuració router wifi i portàtil

dim des 11 09:59:31 CET 2012

Enric,

Estaria bé que li passessis el router ADSL resetejat (o amb la configuració
per defecte) i amb el DHCP desactivat. La Mercé després només caldrà que
connecti un cable de l'ADSL a la seva Nanostation (al port LAN del POE)

Després per configurar el portàtil amb el nou WiFI de l'ADSL només caldrà
que miri la clau que hi ha a la part posterior de l'aparell.

Jordi

El 10 de desembre de 2012 11:21, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: