[MataroSensefils] ajuda configuració router wifi i portàtil

Enric enric a musaik.net
dll des 10 11:21:22 CET 2012

Salut Mercè,

jo et puc donar un router wifi ADSL reciclat (de fet, crec que en tinc
un de nou i tot). No l'he configurat, però t'ho hauries de mirar. Però
abans de comprar cal provar-ho, no?

I si s'ha petat el teu portàtil, jo el vull. Intentaré aprofitar-ne les
peces.
Què et sembla l'intercanvi?

Si et sembla bé, en parlem en privat.

A 2012-12-10 10:16, Jordi Clopes Esteban escrigué: