[MataroSensefils] La sopa de pedres treu fum :-)

Enric enric a musaik.net
dll des 3 21:09:49 CET 2012

Al 03/12/12 19:35, En/na ananda pont ha escrit:
> Em sembla'n uns canvis excel·lents Enric, gracies per la feina!!!!
>
> Jo fa temps que no ho miro, des-de que li vaig comentar al Jordi que
> hi havia hagut uns dies que algú feia el tontu amb les descarregues
> dels demés jeje, però ara ho has organitzat segurament i torni a donar
> un cop d'ull de tant en tan per baixar alguna cosa jeje!
>
> Jo entro al Sopa de Pedres per aquí:
> http://sopa.matarosensefils.net/
O també per aquí a partir d'ara:
http://sopa.musaik.net

> Ho dic nomes per comentar que acabo de xafardejar una mica la pagina
> de serveis i he trobat aquest problemes als enllaços, però si trobeu
> que estan obsolets:
>
> SOPA DE PEDRES:
> Compartim fitxers, documentals, programari lliure, etc...
> http://sopadepedres.org
> Em diu que el domini esta apunt D'expirar ;)
Si, si, ja està, l'he deixat, no val la pena gestionar tants dominis,
amb els del hacklab nòmada tenim el d'anem.be, el de noanem.be i el de
musaik.net. A més podem fer servir el de matarosensefils.net

> També em fallen aquest enllaços:
>
> ESCORXADOR:
> http://10.139.56.134/pelis/
> http://sopaquixot.guifimataro.net/pelis/ (si utilitzes el servidor de
> noms de la xarxa 10.139.56.2)
Això és cosa d'en Jose ... però crec que en breu també estarà operativa.

> I aquest no funcione tampoc:
> http://sopadepedres.matarosensefils.net/ (si utilitzes el servidor de
> noms de la xarxa 10.139.56.2)
> Em surt perquè em descarregui no se que del Drupal XDDDD
Ja està resolt. Merci per l'avís!

Per cert, qualsevol ajuda serà benvinguda, hi ha diferents feines a fer
tant fàcils com difícils com cares:

* Necessito que algú es repassi els gèneres de les pelis perquè n'hi ha
alguns que no estant bé.
* Si podeu oferir RAM (mínim 1Gb) o si podeu oferir disc durs grans o si
podeu oferir un servidor reciclat ... tot és benvingut.
* Que quan detecteu errors m'ho dieu: enllaços que no van, coses que
fallen, ...