[MataroSensefils] La sopa de pedres treu fum :-)

ananda pont anandapont a hotmail.es
dll des 3 19:35:12 CET 2012

Em sembla'n uns canvis excel·lents Enric, gracies per la feina!!!!

Jo fa temps que no ho miro, des-de que li vaig comentar al Jordi que hi havia hagut uns dies que algú feia el tontu amb les descarregues dels demés jeje, però ara ho has organitzat segurament i torni a donar un cop d'ull de tant en tan per baixar alguna cosa jeje!

Jo entro al Sopa de Pedres per aquí:
http://sopa.matarosensefils.net/

Ho dic nomes per comentar que acabo de xafardejar una mica la pagina de serveis i he trobat aquest problemes als enllaços, però si trobeu que estan obsolets:

SOPA DE PEDRES:
Compartim fitxers, documentals, programari lliure, etc...
http://sopadepedres.org
Em diu que el domini esta apunt D'expirar ;)

També em fallen aquest enllaços:

ESCORXADOR:
http://10.139.56.134/pelis/
http://sopaquixot.guifimataro.net/pelis/ (si utilitzes el servidor de noms de la xarxa 10.139.56.2)

I aquest no funcione tampoc:
http://sopadepedres.matarosensefils.net/ (si utilitzes el servidor de noms de la xarxa 10.139.56.2)
Em surt perquè em descarregui no se que del Drupal XDDDD

Docs res, vaig a enviarte un correu Enric per demanarte l'usuari, suposo que ho haig de fer al teu correu dirctament no? :)

Saludets a thotom!!!!!