[MataroSensefils] Estat torre maresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
div abr 6 19:28:26 CEST 2012

Ei!

que bé!!!
moltíssimes gràcies, gent!

intentaré fer els canvis de configuració jo mateixa, a veure si me'n
surto! tot i que... veig a venir que hauré d'acabar demanant un cop de
mà a l'Ivan! soc un desastre!!!! xD

apa, salut i que vagi bé si teniu festa!

El 03/04/12, Pol Bartrès <polbartres a gmail.com> ha escrit:
> Geniaaal!
> Quin "curraso", gent.
> Moltes gràcies a tots el que hi heu col·laborat!
> Una abraçada i endavant,
> Pol
>

> El 30 de març de 2012 17:32, Jordi Clopes Esteban
> <jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]