[MataroSensefils] Sopa de Pedres

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dic abr 4 20:34:34 CEST 2012

Hola, volia entrar a la sopa de pedres, però no puc. Ja se que fa un temps en René ho va solventar, però (com que estic a cuba) intento entrar sense proxy i no va ni amb proxy tampoc.
Si algú em pot dir si li va bé i l'adreça. gràcies

Nina González

Date: Thu, 26 Jan 2012 09:29:01 +0100
From: enric a musaik.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Sopa de Pedres

    Al 26/01/12 08:49, En/na ivan ha escrit:

        moltes gràcies René.

          ho estic provant ara i va de p.m.

    Merci René!

    Ara a xuclar de la sopa de pedres!!

    Però em costa de creure que et puguis baixar les pelis des de Cuba
    tant i tant ràpid!!!

      El 25 de gener de 2012 17:55, René Vives
        <rene.vives a gmail.com>
        ha escrit:

        Usuaris del proxy de cuba,

           ja haurieu de poder accedir a la sopa (fins i tot amb el
          proxy definit.)

          He configurat que el proxy de cuba primer faci es faci les
          consultes

          de domini a ell mateix. Sembla que ara ja ho resol:

          root a bilbo-2:~# nslookup

          > sopa.matarosensefils.net

          Server:         127.0.0.1

          Address:        127.0.0.1#53

          Name:   sopa.matarosensefils.net

          Address: 10.139.56.38

      Utilitzes Xarxes Socials?

      Regales les teves dades a la ultradreta?

      Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma
      horitzontal, utilitzant programari lliure, encriptant les teves
      comunicacions, mantenint la teva memòria, però sense regalar la
      propietat de les teves imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...

      Apunta't a http://n-1.cc