[MataroSensefils] Cartell/diptic Mataró sense fils

Jose Legido jose a legido.com
dij set 29 16:47:18 CEST 2011

Es veu que al Sidral els hi envia l'ajuntament, jeje
El tríptic es aquest:
http://ompldr.org/vYWt4YQ/matarosensefils_triptic_v1.0.pdf

Si algú pot ficar a la web millor que millor, no tinc temps.