[MataroSensefils] Cartell/diptic Mataró sense fils

dij set 29 15:50:44 CEST 2011

Bona tarda,

Oi que teníem un cartell sobre informació de com connectar a la xarxa?

M'he trobat amb una persona que treballa al telecentre del Sidral i m'ha dit
que sovint els hi demanen info sobre la xarxa i que no saben que dir. Li he
comentat que els envii a http://www.matarosensefils.net i que s'apuntin a la
llista. No costaria res enviar-lis el cartell i que ho pengin allà. Podríem
fer el mateix amb tots els centre cívics facilment parlant amb la gent de
Participació ciutadana.
He mirat al nostre Wiki però només n'hi ha un de genèric de Guifi i crec que
és un pel antic.

Jose, oi que me'n vas ensenyar tu un que estava molt xulo?

A tope!

Follow me on Twitter @jordiclopes