[MataroSensefils] Reunió Dissabte 1 d'Octubre 11h a la Sal Varador

dij set 29 01:03:47 CEST 2011

Molt bona idea lo del qüestionari Mario. Sempre ajuden a visibilitzar-ho tot
millor i agafar idees.
Llàstima que no puguis venir. N'haurem de fer un altre aviat!

Gràcies Mario!

Jordi

El 29 de setembre de 2011 0:03, Mario Fornieles Eizaguirre <
mario.fornieles a gmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes