[MataroSensefils] Reunió Dissabte 1 d'Octubre 11h a la Sal Varador

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dij set 29 00:03:21 CEST 2011

Hola!!!

Jo com vaig comentar no podré assistir, ens veurem a la pròxima!

En quant a opinions d'usuaris, per a mi la xarxa funciona molt bé, amb
el telèfon és amb la part que m'aclaro menys. Treient la primera
setmana que va coincidir amb la caiguda de Mainada, he tingut un
servei estable i de qualitat.

Si voleu unes impressions més desenvolupades o bé voleu preparar un
qüestionari de satisfacció per conèixer opinions sobre aspectes en
concret que us interessin estaré encantat de respondre'l!

Salut i bona trobada a tots i totes!!!
Mario

El 28 de setembre de 2011 20:43, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: