[MataroSensefils] Organitzem una trobada?

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim set 27 14:43:28 CEST 2011

Hola!!!

Pel que veig al doodle seria per aquest dissabte dia 1 no??? Si es així jo
seré de viatge i no hi podré anar… :(

Sobretot estic interessat en el desplegament de la fibra i el montcabrer, a
més de conèixer millor com funciona la xarxa internament. Us veieu
habitualment a algun local?

Salut!
Mario
<mario.fornieles a gmail.com>

El 22 de setembre de 2011 13:16, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: