[MataroSensefils] Organitzem una trobada?

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
div set 23 03:54:59 CEST 2011

jo el 24 podria quedar, però a les 19h he de ser a figueres! :P i
gaire d'hora bufff...

jo vull venir per parlar del tema montcabrer i el més important de
tot, venir a veure-us les cares! :D

omnipresència ja!!!

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
~> un procés en background també consumeix recursos