[MataroSensefils] Organitzem una trobada?

Jose Legido jose a legido.com
dij set 22 13:16:21 CEST 2011

Apuntat a l'enquesta:
http://matarosensefils.net/reunio

Sembla que no podrem coincidir tots.....

Faig una crida als "usuaris" perquè la reunió no serà tan tècnica i ens
agradaria saber com funciona la xarxa, quins problemes es troben, etc....