[MataroSensefils] Organitzem una trobada?

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dij set 22 02:09:57 CEST 2011

A mi m'agradaria venir també per conèixer-vos en persona i veure què s'hi
diu!!!

Mario
<mario.fornieles a gmail.com>

El 20 de setembre de 2011 13:02, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha
escrit: