[MataroSensefils] proxy de Cuba caigut

sertgip ribas xenos_85 a hotmail.com
dim set 20 12:01:14 CEST 2011

Quan va caure cuba sem va treure la connexio, vaig creure que mi conectava.
La llista de wifis em refereixo cuan entro a la nano estation, i poso el llistat on surt isern i cuba, lo que no em surt cap de les dues.

El meu node es 192.168.1.1
                       10.139.66.39

Date: Sat, 17 Sep 2011 19:54:47 +0200
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] proxy de Cuba caigut

Cuba esta funcionat des de el 2011/9/1

¿que vos dir amb? no em surt el proxi los Alamos a la llista de wifis
quin es el teu node?
amb sembla que et connectes a MatIsern. hauries d'utilitzar una de les sortides a internet de Isern i t'estalviaries els problemes que hi hagi altes zones.

un problema a MatCuba no afecta als usuaris de MatIsern

El 17 de setembre de 2011 18:38, sertgip ribas <xenos_85 a hotmail.com> ha escrit:

Hola, ami no em surt el proxi los Alamos a la llista de wifis. Cuba esta caigut encara?