[MataroSensefils] proxy de Cuba caigut

ivan ivan a rusc.net
dis set 17 19:54:47 CEST 2011

Cuba esta funcionat des de el *2011/9/1*
*
*
¿que vos dir amb? no em surt el proxi los Alamos a la llista de wifis
quin es el teu node?
amb sembla que et connectes a MatIsern. hauries d'utilitzar una de les
sortides a internet de Isern i t'estalviaries els problemes que hi
hagi altes zones.

un problema a MatCuba no afecta als usuaris de MatIsern

El 17 de setembre de 2011 18:38, sertgip ribas <xenos_85 a hotmail.com> ha
escrit: