[MataroSensefils] Monitors 17" (off-topic)

ivan ivan a rusc.net
dim set 20 00:57:33 CEST 2011

no se com has quedat amb en Jose.
al HackLab quedem els dimarts de 20:00 a les 22:00h mes o menys. demà hi
serem

El 18 de setembre de 2011 1:22, Joan Pons <joan a dracnet.com> ha escrit:

> Doncs adjudicats al hacklab del carrer Argentona, 42****
>
> Jose, ja els tinc carregats al cotxe, com ho tenim per quedar avui diumenge
> al hacklab ?****
>
> Fidel, jo deixaré tots els monitors al hacklab, però si vols passa-hi i
> te’n apropies d’un.****
>
> La qüestió és que com més gent se’n beneficiï doncs millor. ****
>
> Salutacions,****
>
> ** **
>
> ** **

ivan a rusc.net
937410461
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.