[MataroSensefils] Monitors 17" (off-topic)

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
diu set 18 08:34:42 CEST 2011

Gracies Joan, dilluns hi passare alguna estona, a la tarda.
Salutacions a tots!

From: joan a dracnet.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Sun, 18 Sep 2011 01:22:07 +0200
Subject: Re: [MataroSensefils] Monitors 17" (off-topic)

Doncs adjudicats al hacklab del carrer Argentona, 42Jose, ja els tinc carregats al cotxe, com ho tenim per quedar avui diumenge al hacklab ?Fidel, jo deixaré tots els monitors al hacklab, però si vols passa-hi i te’n apropies d’un.La qüestió és que com més gent se’n beneficiï doncs millor. Salutacions,  De: llista-bounces a matarosensefils.net [mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jose Legido