[MataroSensefils] La Audiencia Nacional exige que los ayuntamientos paguen por dar wi-fi

Enric enric a musaik.net
dij set 15 14:45:11 CEST 2011

Gràcies Luís per l'explicació!
Crec que ja l'has fet unes quantes vegades, però cal anar-ho repetint.

Al 15/09/11 00:24, En/na Sebastian Galeano ha escrit:
> En Lluis es el secretari de la Fundació, d'avocats tenim un
> departament jurídic sencer :) Inclòs a en Josep Jover, el advocat que
> va "tumbar" el canon digital a la UE :)
I en Josep Jover, és un advocat que també està per la querella que es
vol presentar contra el desallotjament que hi va haver a Plaça Catalunya
el 27 de Maig.
I com vaig explicar a aquesta llista google el va vetar:

> [...]

>     "unsubscribe" en
>     >> l'assumpte del correu
>     >>
>     >
>     > Llista llista de correu
>     > Llista a matarosensefils.net <mailto:Llista a matarosensefils.net>
>     >
>     http://matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net
>     >
>     > Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     > llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc