[MataroSensefils] La Audiencia Nacional exige que los ayuntamientos paguen por dar wi-fi

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dij set 15 11:39:29 CEST 2011

Bones,
> És una cagada periodística, s'han posat de peus a la galleda, aquest
> és un tema que, desgraciadament, es va repetint.

Bé, que sigui una "cagada" periodística deixa'm que ho dubti. De fet,
dóna més la sensació de que és la política de desinformació que tenen
els mitjans mass-media sobre el tema wifi. I em pots dir paranoic, però
crec que "lobbytitzada" per les grans companyies de telecomunicacions.
En fi, más de lo mismo, una vergonya...

Siau.

         Ermoi.