[MataroSensefils] Mataró sense fils deixa de ser una illa: vídeo de la xerrada d'inauguració

dic nov 30 21:05:02 CET 2011

Hector,

Comenten els companys de BCN que actualment tenen un ample de banda intern
de 30 Mb i variables.
Com veus, per portar aquest 50 Mb de moment s'hauria de buscar un altre
alternativa.

Jordi

El 30 de novembre de 2011 20:15, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com