[MataroSensefils] Mataró sense fils deixa de ser una illa: vídeo de la xerrada d'inauguració

dic nov 30 20:15:22 CET 2011

Hola Hector!

Acabo de reeenviar la teva consulta a la llista del barcelonés de
Guifi.net. A veure què diuen! :-)

Jordi

El 30 de novembre de 2011 19:51, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com