[MataroSensefils] Hola, tinc pretguntes!

ivan ivan a rusc.net
dic nov 30 12:07:59 CET 2011

busca si veus casa teva a la foto. hauria d'estar entre les dos xemeneies
http://www.mataro.org.es/sensefils/fotos/alamos/panoramica_b.jpeg

El 30 de novembre de 2011 11:36, Victor Espina Dorsal <
victor_vaticano a hotmail.com> ha escrit:

>  Hola, tinc varies preguntes.
>
> Em vull conectar a la xarxa, visc al carrer Argüelles 25. Com puc estar
> segur que em puc connectar?

tens accés al terrat?
pots pujar amb un portàtil i mira quines xarxes wifi veus.
les nostres xarxes comencen per "guifi.net" fixat com continua es el nom
del supernode on tens possibilitat d'enllaçar.

Necessito el node, instal.lar-lo al terrat de casa, i llavors enfocar-lo