[MataroSensefils] Hola, tinc pretguntes!

Victor Espina Dorsal victor_vaticano a hotmail.com
dic nov 30 11:36:03 CET 2011

Hola, tinc varies preguntes.

Em vull conectar a la xarxa, visc al carrer Argüelles 25. Com puc estar segur que em puc connectar? Necessito el node, instal.lar-lo al terrat de casa, i llavors enfocar-lo cap a on?

Abans de comprar el node, vull saber si em servirà per algo (o sigui si em podre conectar a la xarxa)??

A veure si em podeu respondre.

Moltes gràcies!