[MataroSensefils] Ja tenim servidor streaming, qui ho pot montar?

ivan ivan a rusc.net
diu maig 22 20:24:23 CEST 2011

Salut,

estem provant la webcam i no ens funciona.
La webcam sí, estem executant la comanda (que ahir funcionava) i ara sembla
que no respon ...
Ajuda!!!

El 20 de maig de 2011 17:46, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: