[MataroSensefils] Ja tenim servidor streaming, qui ho pot montar?

Toro torocatala a gmail.com
div maig 20 22:37:59 CEST 2011

Jo estic a plaça santa ana, si algú aconsegueix el hardware i una distro
linux cap problema amb montar-ho

El 20/05/2011 17:47, "Jose Legido" <jose a legido.com> escribió:

Hola.
Ja he aconseguit montar un servidor d'streaming totalment amb software
lliure i servidors independents amb gstreamer i giss.tv

Si tenim una webcam USB:
Instal·lem els paquets:
gstreamer-tools

Potser falta algun més com el v4l-utils o alguna cosa així. Amb això
s'hauria de veure la càmera:

# gst-launch v4l2src device=/dev/video0 !
'video/x-raw-yuv,width=640,height=480,framerate=30/1' !  xvimagesink

Un cop que es vegi la càmera retransmitim en directe amb la comanda:
# gst-launch v4l2src !
'video/x-raw-yuv,width=640,height=480,framerate=30/1' ! queue !
videorate ! 'video/x-raw-yuv,framerate=30/1' ! theoraenc ! queue !
oggmux  ! shout2send ip=91.121.134.23 port=8000  password=******
mount=acampadamataro.ogg

I podem veure en directe per:
http://91.121.134.23:8000/acampadamataro.ogg

Qui ho vulgui montar que hem truqui o enviï un correu per donar-li la
password, no la dono al correu per no trepitjar-nos!!!!

Si us plau!!! Que algú ho monti que jo vull veure l'acampada en
directe!!!!!!

SAX!!!!

l'assumpte del correu