[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div mar 25 19:16:04 CET 2011

Hola Jordi,

> No podem fer l'enllaç des d'on volia ja que ni amb el màstil que he
> comprat es veu Montcabre. No estava ben fixat.... I anar demà a
> instal.lar-ho a Geganta no crec que sigui posible...o sí? jeje
> Bé, si es pot fer instal.lar a la geganta ja ho direu i sinó ho
> planegem amb més temps.
Cap problema, Jordi, millor fer-ho sense presses, ja quedarem quan
estigui tot a punt. Per cert, jo demà ho tinc complicat, però diumenge
al matí si creus que val la pena quedar ni que sigui per mirar-nos el
tema del node de casa teva i com posar el màstil només ho has de dir. O
per fer alguna prova amb les nanos per anar-les configurant... o si heu
fet lo del node de Geganta... ;-)

Vinga, bon cap de setmana a tots!

       Ermoi.