[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 25 18:33:19 CET 2011

Vaja Moi,

No podem fer l'enllaç des d'on volia ja que ni amb el màstil que he comprat
es veu Montcabre. No estava ben fixat.... I anar demà a instal.lar-ho a
Geganta no crec que sigui posible...o sí? jeje
Bé, si es pot fer instal.lar a la geganta ja ho direu i sinó ho planegem amb
més temps.

Perdoneu l'escalfada!

Jordi

El 25 de març de 2011 15:19, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: