[MataroSensefils] Busquem petites col.laboracions per enllaçar amb Barcelona

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
div jun 17 15:53:16 CEST 2011

Si aixi conseguim embrutar tot l'espai radioelectric de Barcelona no? ... si
totalment sostenible...

Exemple real:
http://www.ibersystems.es/red-wifi-para-ofrecer-servicio-de-vozip-e-internet-en-todo-barcelona/

Amb dos sectorials i tarjes d'1W "a saco" a tot barcelona.