[MataroSensefils] Busquem petites col.laboracions per enllaçar amb Barcelona

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
div jun 17 15:43:08 CEST 2011

ah per cert! dinant amb l'eloi comenta de en comptes d'anar posant
plats i merdetes d'aquestes, posar sectorials amb rockets i
connectar-ho a diferents supernodes amb una mateixa sectorial.

amb els enllaços a N podem treballar fàcilment a 300Mbps, però el
cable com a màxim et dóna 100, i en realitat no puja de 80, així que
amb una sola sectorial amb enllaços wds es podrien arribar a connectar
4 supernodes.

ell us en donarà més detalls (que m'estic avançant).

SAX

- Blackhold
http://marsupi.org
http://summercamp.cat
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
~> un procés en background també consumeix recursos