[MataroSensefils] Consulta Android

Enric enric a musaik.net
dim jul 26 23:14:27 CEST 2011

Al 26/07/11 15:51, En/na Mario Fornieles Eizaguirre ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Gràcies per la informació. Es molt extrany doncs que el servei de xat
> no funcioni, potser em passi el mateix que a l'ordinador amb el servei
> de missatgeria, que només va funcionar amb el socks instal·lat...
>
> Vaig contactar amb el desenvolupador del programari per conectar-me
> (ASProxy) i em va dir que deuria ser un problema dels ports a la
> xarxa, pero ara a saber que pot ser...
>
> Salut!!
> Mario

Salut,

parlant amb prudència, jo crec que el tema connectar-te a la xarxa
sensefils amb portàtils es demanava que no es fes, perquè tot i que el
portàtil veu bé la xarxa, l'antena sensefils corresponent no veu bé el
portàtil. Això fa que com que hi ha mala cobertura amb el portàtil, tots
els que estem connectats (amb bona senyal per les antenes instal·lades)
a la mateixa antena tenim mala cobertura. Per tant, és una xarxa molt
solidària, tothom té la senyal de la qualitat igual al que la té pitjor.
M'explico?

Per tant, entenc que un android es refereix a un mòbil, per tant, la
connexió d'un mòbil a la xarxa sensefils fa que tots els altres anem
malament.

Jo crec, si no és així corregiu-me, la nostra xarxa no està preparada
perquè si connectin mòbils amb wifi.

Per cert, bones Santes!!

> El 26 de juliol de 2011 15:45, Jordi Clopes Esteban
> <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

Encara no t'has acostat a l'acampada? Busca el teu forat i contribueix
en la mesura que puguis, encara que sigui molt poc. Mira't el calendari
i la informació que trobaràs a:
Web de l'Acampada de Mataró <http://acampadamataro.sopadepedres.org>