[MataroSensefils] Consulta Android

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim jul 26 15:51:56 CEST 2011

Hola Jordi,

Gràcies per la informació. Es molt extrany doncs que el servei de xat
no funcioni, potser em passi el mateix que a l'ordinador amb el servei
de missatgeria, que només va funcionar amb el socks instal·lat...

Vaig contactar amb el desenvolupador del programari per conectar-me
(ASProxy) i em va dir que deuria ser un problema dels ports a la
xarxa, pero ara a saber que pot ser...

Salut!!
Mario

El 26 de juliol de 2011 15:45, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com> ha escrit: