[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Pipiolo pipiolo a gmail.com
dll jul 25 09:01:22 CEST 2011

Vaja, ens hem trepitjat els missatges.

No farà falta bateries ni furgonetes, amb la bateria del portàtil
s'alimenta l'antena. USB + POE

https://picasaweb.google.com/pipiolo/Guifi#5582879187971166818