[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Jose Legido jose a legido.com
dll jul 25 08:57:02 CEST 2011

2011/7/25 ivan <ivan a rusc.net>

> [...]
>
> Hola
>>
> /mapa<http://maps.google.es/maps?saddr=Carrer+desconegut&daddr=Carrer+desconegut+to:Carrer+desconegut&hl=ca&ll=41.525993,2.392702&spn=0.035213,0.081797&sll=41.529632,2.378824&sspn=0.002201,0.005112&geocode=FXmQeQIdVKEkAA%3BFYixeQId6kwkAA%3BFbOheQIdwF4kAA&mra=mi&mrsp=1&sz=18&t=h&z=14>
> jo hi he pujat amb bicicleta per un altre camí.
> fins el punt B del mapa, es asfaltat. no se si hi ha cadena, prohibint el
> pas a cotxes.
> de de el punt B fins al repetidor hi ha 800m

Quedem dimarts a les 17h (o una mica mes tard si us va bé) a Mataró i anem
fins on puguem amb furgo? Per exemple fins la part d'abaix del repetidor que
hi ha cases.
Ivan, pots portar el carrito?