[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Pipiolo pipiolo a gmail.com
diu jul 24 19:44:40 CEST 2011

Hola

He afinat la punteria amb l'antena que apunta al Montcabrer

Vaig a pujar aquesta setmana per fer un survey, com estic molt gran ho
faré amb cotxe fins on es pugui i després hi ha un quart d'hora
caminant per un camí de carro, si algú es vol apuntar ...

Salut