[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Pipiolo pipiolo a gmail.com
dis jul 2 22:32:36 CEST 2011

Aprofito el fil per presentar-me.

Ja m'he registrat a la vostra llista, i com els estius els passem al
Maresme, intentaré ajudar en el possible.

Salut

2011/7/1 Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>

> Bon dia,
>
> Estem pendents de que arribi el material per fer les proves. Tot i que
només s'han recollit 295 € dels 622 € necessaris, tenim un remanent de 500 €
de fa uns anys per la venta de samarretes i tallers d'antenes. O sigui que
ja tenim demanat el material des de la setmana passada :-)

> Això sí, tota aportació per petita que sigui segueix sent molt benvinguda!
>
> http://guifi.net/ca/node/39443
>
> Jordi
>

> El 1 de juliol de 2011 11:01, Aureli <aureli.gomez a gmail.com> ha escrit:

http://guifi.net/ca/node/38970) mirant a Matarò (http://guifi.net/node/21506
).

(http://guifi.net/bcnpujades205), en aquest cas ho podriem coordinar amb
Poblenousensefils (http://guifi.net/ca/node/15171/view/distancesmap)