[MataroSensefils] MatTorreMarresme???

matilde alegre matilde_medife a hotmail.com
dij gen 27 13:58:52 CET 2011

hola ivan
 yo ni puedo conectarme a nada, ni siquiera tengo señal..
un saludo

Date: Wed, 26 Jan 2011 20:37:55 +0100
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] MatTorreMarresme???

El 26 de gener de 2011 13:13, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com> ha escrit:

Bones,

no hi ha com obrir la boca perquè la cosa canviï... :S

doncs res, que dies enrere vaig dir que tenia bona connexió, i des de dissabte que no hi ha manera de poder obrir ni que sigui el correu...
a algun altre usuari de Torre Maresme li passa el mateix?

tic tac, tic tac.
tic tac, tic tac, tic tac.
tic tac, tic tac, tic tac, tic tac.
a tothom li va bé?
jo he rebut correus de la Mercè, en Joan i en Cristian dient que no podien navegar falten 7 o 8 usuaris que no han dit res.

Per solucionar-ho, cal comprar no sé quantes coses?

Si.
si es fa malbé una mini pci s'ha de substituir, si es fa malbé qualsevol altre cosa igual.

O es pot solucionar d'alguna altra manera?

podem esperar.

vull dir... fins que no es pugui pagar tot el que cal comprar, ens quedem sense connexió? :-o
es el que s'hauria de fer
però ja tenim a un tonto que ha comprat el material. que ja vist prou aquests diners.

a veure si algú em pot informar una mica...

hi ha moltes maneres de veure la xarxa.

una es, la xarxa es de tots i entre tots la fem creixa, entre tots la mantenim entre tots la cuidem

una altre, que esta creixent molt es. m'instal·lo una NanoStation i si quelcom no funciona, ja ho arreglaran, jo no en vull saber res.
això comporta, que un SuperNode pugui trigar setmanes a arreglar-se. amb perjudici de tots els usuaris de aquest SuperNode, els que s'impliquen i els que no.
aquesta es la meva opinió, no vol dir que tothom pensi igual.
jo nomes soc un usuari de més de cent que hi ha a Mataró i un usuari de més d'onze mil a guifi.net

a l'apadrinament hi ha tres usuaris de MatTorreMaresme que ja en fet una donació.
moltes gràcies a tots.

moltes gràcies! :)

El 21 de gener de 2011 8:27, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com> ha escrit:

Bon dia,

jo soc usuària de MatTorreMaresme. Vaig veure el tema de l'apadrinament, però tinc un començament d'any molt dur econòmicament parlant... misèries... hehehe! Així que, ara per ara, no puc posar ni un euru amb el tema aquest, em sap greu.
La meva connexió funciona prou bé (i crec que els "errors" que tinc no són de connexió sino de definició de paràmetres en el meu portàtil. Us explico: per exemple, l'antivirus no pot trobar actualitzacions ja que quan s'executa aquesta tasca, no sé què passa que no pot accedir a la pàgina d'internet; així mateix, tampoc em puc connectar a l'Spotify ni a pàgines tipus Cinetube... Temps enrere havia de treballar amb una màquina virtual i des d'aquesta tampoc em podia connectar a internet. Segur que és alguna opció que dec haver d'activar, però no sé quina és... ¬¬').

Per altra banda, demanar disculpes per no donar més senyals de vida amb tot el que parleu, però és que no rasco bola! :S Soc una analfabeta total amb els temes aquests.

Dissabte m'agradaria molt anar a la xerrada aquesta de l'energia. A veure si em llevo d'hora, deixo la feina feta i puc arribar-m'hi! (el centre cívic del Pla d'en Boet, és on hi ha la ràdio de Mataró, oi?)

apa gent, bon dia!

El 20 de gener de 2011 23:01, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

els usuaris de MatTorreMaresme ¿esteu en aquesta llista?
¿teniu bona connexió?

vam fer un apadrinament, per millorar l'enllaç i nomes dos usuaris han donat senyal de vida.

¿us va be la connexió?
¿no cal fer res?
¿guardem el material en una capsa per més endavant?

si aquest dissabte no em d'anar a MatTorreMaresme ¿quin altre tasque fem?
podem anar a esmorzar i despres anem a la xarrada Som Energia!!! Cooperativa Catalana de producció i consum d'energia verda
dissabte 22 de gener de 2011 a les 11h al Centre Cívic Pla Boet.

El 18 de gener de 2011 18:59, Enric  ha escrit:
Com arribar: Fes clic aquí
Si voleu veure una foto del edifici per coneixer el lloc exacta; fes clic aquí
Salut!
Us adjunto el cartell per si algú el vol imprimir i posar en el seu lloc de feina o esbarjo!! Feu-ne difusió!!!!
En Blanc i Negre:
http://sopadepedres.org/lestrella/cartell_som_energia_bn.pdf

_______________________________________________ Llista llista de correu Llista a matarosensefils.net http://matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu