[MataroSensefils] MatTorreMarresme???

ivan ivan a rusc.net
dic gen 26 20:37:55 CET 2011

El 26 de gener de 2011 13:13, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com> ha
escrit:

> Bones,
>
> no hi ha com obrir la boca perquè la cosa canviï... :S
>
> doncs res, que dies enrere vaig dir que tenia bona connexió, i des de
> dissabte que no hi ha manera de poder obrir ni que sigui el correu...
> a algun altre usuari de Torre Maresme li passa el mateix?

tic tac, tic tac.
tic tac, tic tac, tic tac.
tic tac, tic tac, tic tac, tic tac.
a tothom li va bé?
jo he rebut correus de la Mercè, en Joan i en Cristian dient que no podien
navegar falten 7 o 8 usuaris que no han dit res.

> Per solucionar-ho, cal comprar no sé quantes coses?

Si.
si es fa malbé una mini pci <http://guifi.net/node/35506/view/items> s'ha de
substituir, si es fa malbé qualsevol altre cosa igual.

> O es pot solucionar d'alguna altra manera?

podem esperar.

> vull dir... fins que no es pugui pagar tot el que cal comprar, ens quedem
> sense connexió? :-o

es el que s'hauria de fer
però ja tenim a un tonto que ha comprat el material. que ja vist prou
aquests diners.

> a veure si algú em pot informar una mica...

hi ha moltes maneres de veure la xarxa.

   1. una es, la xarxa es de tots i entre tots la fem creixa, entre tots la
   mantenim entre tots la cuidem
   2. una altre, que esta creixent molt es. m'instal·lo una NanoStation
   <http://ubnt.com/nanostation>i si quelcom no funciona, ja ho arreglaran,
   jo no en vull saber res.
   això comporta, que un SuperNode pugui trigar setmanes a arreglar-se. amb
   perjudici de tots els usuaris de aquest SuperNode, els que s'impliquen i els
   que no.

aquesta es la meva opinió, no vol dir que tothom pensi igual.
jo nomes soc un usuari de més de cent que hi ha a Mataró i un usuari de més
d'onze mil a guifi.net

a l'apadrinament <http://guifi.net/node/35506>hi ha tres usuaris de
MatTorreMaresme que ja en fet una donació.
moltes gràcies a tots.