[MataroSensefils] Enllaç cap a Guifi.net

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div gen 21 12:53:10 CET 2011

Hola Moi!!! :-)

Doncs no ve a través de TecnoCampus són coses diferents. La torre de
telecomunicacions és competència dels serveis centrals de l'Ajuntament que
són els que porten tota la part de telecomunicacions municipal.

Porto uns dies intentant reengegar el tema del supernode a TecnoCampus però
entre la inauguració del parc  i les festes la cosa s'ha anat retrassant.
M'han comentat que em trucaran i estic pendent d'això.

A tope gent!

Jordi

El 21 de gener de 2011 11:08, Moisès Burset
<mburset a dracmarqueologia.com>ha escrit: