[MataroSensefils] Enllaç cap a Guifi.net

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div gen 21 11:08:12 CET 2011

Bones,

molt bona notícia!!!

Això té a veure amb el tema del Tecnocampus? és independent? et pots
explicar una mica més? quin equip necessitem? cap a quin node
volem/podem enllaçar? quan quedem per començar? ;-) Si cal equip
d'escalada o similar per pujar a la torre jo en tinc.

Últimament, entre l'enllaç guifi al punt neutral i ara això tot son
bones notícies! que guai.

Per cert, jo aquest dissabte me'n vaig a lo de l'energia, com no podia
ser d'altra manera. A veure si ens veiem per allà.

Siau.

       Ermoi.