[MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

ivan ivan a rusc.net
dis gen 15 23:18:27 CET 2011

un manual de com es configura un proxy amb Mozill Firefox
configuracio/proxy/win_firefox.html<http://mataro.org.es/sensefils/configuracio/proxy/win_firefox.html>

el DNS ja els va canviar en Jordi de la Nanostation <http://192.168.1.1>