[MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dis gen 15 22:50:55 CET 2011

Hola Jordi, disculpa el retard però he estat liada estudiant i no he pogut fer-ho:

he fet el que indiques i em surt:

si faig ping 10.139.56.134
Estadistiques de ping para 10.139.56.134

Paquetes enviados=4, recibidos 4 perdidos =0
tiempo aprox 4 ms

si faig ping a ipconfig

adaptador ethernet connexió de àrea local
sufijo de connexió espec DNS  (no diu res)
Direcció IP   192.168.1.114
Mascara de subred   255.255.255.0
Porta d'enllaç 192.168.1.1

Nina González