[MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

jordiclopes a gmail.com jordiclopes a gmail.com
dim gen 4 20:17:47 CET 2011

En exteriors, tal com planteja l'Aleix, no hi ha debat possible :-)

En interiors, els resultats tambe estan MOLT per sota del que es considera nociu. A Euskadi tambe hi ha medicions fetes pel govern Basc a escoles que indiquen el mateix que heu mesurat vosaltres.
From: Enric <enric a musaik.net>
Sender: llista-bounces a matarosensefils.net
Date: Tue, 04 Jan 2011 18:03:25
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils<llista a matarosensefils.net>
Subject: Re: [MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Al 04/01/11 16:04, En/na jordiclopes a gmail.com ha escrit:
> La Nanostation es un router wifi normal pero preparat per exteriors.
> Si tingues la sospita de que pogues ser perjudicial no me la posaria a casa meva, ni tindria un router wifi per donar cobertura dins de casa, no creus :-)
> Hem fet medicions amb medidors de camp de les nostres antenes i va ser gairebe imposible de mesurar ni a un cm de l'antena degut a d'altres ones (mobil) molt mes potents.
> Fas molt be en preguntar :-)

Jordi, això és relatiu. I no vull engegar un debat. Però referent a la
pregunta que fa l'Aleix haig de dir que jo tinc sensefils a casa meva,
però al terrat. No en vull a dins. Almenys jo no en vull generar més. Si
no cal, no cal. El que vull dir és que inocu no és, ara és molt pitjor
el mòbil, tant l'antena com l'aparell.

Però haig de dir que a l'escola del meu fill, que fa P-4, hem fet
mesures de sensefils dels aparells que hi ha dins de l'escola. El
Departament d'Ensenyament, prefereix sensefils, és més barat que cablejar.

Hem arribat a dues conclusions:
1. Com diu en Jordi, hem trobat una antena de mòbil (oculta), que ens
està fregint més que el sensefils intern.
2. Traiem el sensefils de l'escola i cablegem nosaltres mateixos.

Amb això no vull dir que el sensefils sigui molt perjudicial, si hem de
lluitar contra alguna cosa, és contra les radiacions dels mòbils, però
el que tampoc podem dir és que el sensefils no fa res. A una bibiloteca
de Paris, l'han tret per motius de salut, i exemples, n'hi ha.

> From: Aleix Roca Nonell <aleixrocanonell a gmail.com>
> Sender: llista-bounces a matarosensefils.net
> Date: Tue, 4 Jan 2011 15:51:01
> To: Llista de coordinaci&#243, del projecte Matar&#243,Sensefils<llista a matarosensefils.net>
> Subject: [MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.